Kobiecie pogaduszki na kawie
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Warszawa, jak się wyprowadzić?
Specka
Unregistered

Registered: N/A
Member Is Offline

[*] posted on 7-3-2014 at 06:42 AM
Studentka prawa szuka praktyki

Cześć : ) Jestem studentką prawa i chciałabym wyszukać jakieś miejsce, w którym można przeprowadzić praktyki studenckie. Powinnam zaliczyć 3 semestry praktyk, dlatego też to dla mnie ważne. Zajrzałam tu, gdyż liczę na was drodzy internauci, być może cokolwiek mi zasugerujecie, jak w Poznaniu wyszukać miejsce na praktyki dla studentów? Błagam pomóżcie mi. Może znacie na to jakieś sposoby? Czekam na wasze budujące posty : ) Ja próbowałam wstukać w Google hasło: kancelaria notarialna poznań, jednakże niewiele zdziałałam ; ( 
Konik_polny
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 7-3-2014 at 09:00 AM

Już od jakiegoś czasu jestem studentem prawa i planuję w najbliższych miesiącach powoli zacząć się rozglądać za podjęciem praktyk w jakiejś dobrej kancelarii prawnej. W Poznaniu jest znaczna ilość kancelarii tego typu zatem mam naprawdę spory wybór. Koniecznie trzeba kilka godzin spędzić na przeszukiwaniu zasobów Internetu, uważam że to jeden z lepszych sposobów poszukiwań. Wydaje mi się że jedynie odbywając dostateczną ilość praktyk w kancelarii prawnej można się naprawdę czegoś nauczyć. Zresztą moi drodzy, identycznie wygląda sprawa, jeśli chodzi o całkiem odmienne profesje. Nie sposób być dobrym w żadnej profesji jeśli nie posiada się rozległego doświadczenia.
Barabut
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 7-3-2014 at 09:28 AM