Kobiecie pogaduszki na kawie
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Spacerowy szał :)
Mondra
Unregistered

Registered: N/A
Member Is Offline

[*] posted on 29-1-2014 at 04:49 AM
Co kupić gadżeciarzowi?

Witajcie! Mam pewien kłopot. Otóż niedługo będą urodziny mojego Kacpra. Myślę co mogłabym dać jemu na prezent. On bardzo interesuję się różnymi sprzętami elektronicznymi. Z tej przyczyny doszłam do wniosku, aby kupić jemu jakiś nieduży telewizor. Może ktoś pomyśleć, że za kosztowny prezent, ale teraz jest tyle tych promocji itp., że bez problemów kupię go po okazjonalnej cenie. Jedynym problemem jest to, że nie mam pojęcia jaką do niego dokupić antenę DVB-T? Nie znam się na tej elektronice, ale wierzę, że tam mi wszystko wyjaśnią i doradzą. A tak w ogóle chciałam Was zapytać co oprócz tego można dać mężczyźnie na prezent urodzinowy, który bardzo interesuje się zabawkami elektronicznymi? Poradzicie coś?
Specka
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 29-1-2014 at 06:11 AM
Co kupić gadżeciarzowi?

Nie przypuszczałam, że zarejestrowałam się na jakimś specjalistycznym forum poświęconym elektronice. Nie wszyscy muszą się orientować w temacie czy elektronika to dobry pomysł na podarunek, ja się na pewno w tym nie orientuję i z tego też powodu nie zamierzam poruszać tego tematu. Co prawda kilka dni temu mój facet zakupił rejestratory bcs, ale mojego rozeznania w tej kwestii w żaden sposób to nie poszerza, więc poszukam sobie ciekawszego tematu do dyskusji tutaj.
Konik_polny
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 29-1-2014 at 09:11 AM
Co kupić gadżeciarzowi?