Kobiecie pogaduszki na kawie
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Jak znaleźć psychologa?
Qinnn
Unregistered

Registered: N/A
Member Is Offline

[*] posted on 4-4-2014 at 03:49 AM
Wasze refleksje o nałogach

Hej: ) Studiuję psychologię, od kiedy pamiętam o tym marzyłam. Fascynują mnie te studia. Chcę w przyszłości zostać fantastycznym terapeutą. Przeglądałam w ostatnim czasie witrynę osrodek-oaza.pl/terapie i bardzo mnie zaciekawiła. Było na niej wiele pożytecznych informacji o uzależnieniach. Chciałam się was, szanowni internauci, zapytać, jaki jest najgorszy nałóg? Mówcie śmiało. Tenże artykuł dał mi wiele do myślenia.
Sancho
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 4-4-2014 at 05:50 AM

Osoby którym dokucza alkoholizm mają moim zdaniem przechlapane. Alkoholizm to najgorszy z nałogów i czasem doszczętnie potrafi zdewastować komuś życie. Mam wujka który nadużywał alkoholu przez długi czas i tylko dzięki temu że trafił na leczenie do ośrodka Oaza, być w stanie odbudować więzi rodzinne. To fajny ośrodek, posiadający doskonałych psychoterapeutów. Zamiast przeszukiwać wirtualne zasoby kierując się sformułowaniem: jak leczyć alkoholizm, lepiej bezpośrednio zapoznać się z ofertą Oazy. Należy jak najczęściej przekonywać osoby uzależnione że warto zapisać sie na terapię. 
Czekolada
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 4-4-2014 at 07:49 AM

Myślę, że mnóstwo ludzi chce się zapytać: jak leczyć alkoholizm, i nie zyskuje ani jednej odpowiedzi na tak postawione pytanie. W Polsce chorobą alkoholową jest dotkniętych wiele osób, a one się nie orientują w jaki sposób sobie dać radę. Jedynym wyjściem jest psychoterapia i mocna chęć zerwania z uzależnieniem. Ja osobiście nie mam nałogów, bardzo z tego jestem zadowolona, gdyż nie tracę cennego czasu i pieniędzy. 
Specka
Unregistered

Member Is Offline

[*] posted on 4-4-2014 at 08:34 AM